مدیران در تعامل صمیمانه وحضور میدانی در جمع مردم حل مشکلات را پیگیری کنند

جلسه شورای اداری شهرستان آوج

  • 21 Jan 2024
  • News Code: 1194252
  • تعداد بازدید : 161858

زرگر در جلسه شورای اداری شهرستان آوج که با حضور حجت الاسلام‌موسوی امام جمعه آوج ، اعضای شورای تامین شهرستان و مدیران دستگاههای اجرایی برگزار شد با اشاره به درپیش بودن دهه فجر و رویداد مهم انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت :دهه فجر فرصتی است که دستگاههای اجرایی می توانند عملکرد خود و خدمات ارائه شده دولت را به مردم تبیین نمایند .

مدیران در تعامل صمیمانه وحضور میدانی در جمع مردم  حل مشکلات را پیگیری کنند

زرگر در جلسه شورای اداری شهرستان آوج که با حضور حجت الاسلام‌موسوی امام جمعه آوج  ، اعضای شورای تامین شهرستان و مدیران دستگاههای اجرایی برگزار شد با اشاره به درپیش بودن دهه فجر و رویداد مهم انتخابات مجلس شورای اسلامی  اظهار داشت :دهه فجر فرصتی است که  دستگاههای اجرایی می توانند عملکرد خود و خدمات ارائه شده دولت را به مردم تبیین نمایند .

زرگر یادآور شد:روسای دستگاههای اجرایی  با تاسی به شیوه رئیس جمهور  با حضور خود را  در مجامع مردمی  ضمن شنیدن نظرات و مشکلات ، دستاوردها،اقدامات و محدودیت های خود را برای مردم تبیین کنند.

وی در ادامه با اشاره به رویداد مهم انتخابات افزود: باید زمینه مشارکت همه قشرها در انتخابات فراهم گردد و بنا به فرموده مقام معظم رهبری همه کسانی که ایران را دوست دارند در این رویداد مهم سیاسی نقش آفرینی داشته باشند.

ایشان سپس به تلاشهای ثمربخش دولت سیزدهم در عرصه های مختلف اشاره داشتند و افزودند : در دولتهای گذشته ما شاهد رشد منفی و صفر درصد بودیم ولی با تلاشهای دولت سیزدهم علیرغم‌ پابرجا بودن تحریم های و مانع تراشی ها نرخ رشد اقتصادی  افزایش و نرخ بیکاری کاهش یافته است و بسیار از پروژه های مهم و راهبردی در حوزه های مختلف در حال اجرا و تکمیل می باشد.

در این جلسه حجت الاسلام موسوی امام‌جمعه آوج نیز به بیان‌ نکاتی در خصوص انتخابات مجلس پرداختند.


Share